کد خبر: ۳۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
نماینده قائمشهر در گفتگو با ناطقان:
حسینی با تشریح فضای مجلس در قبال این طرح استیضاح گفت: اکثریت نمایندگان از تلاش های آخوندی حمایت می کنند و قطعا طرح استیضاح به نتیجه نخواهد رسید.
ناطقان: سید هادی حسینی (عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی) در گفتگو با خبرنگار ناطقان، با اشاره به عملکرد وزیر راه و شهرسازی در دوسال اخیر گفت: ما مدارکی داریم که با قاطعیت وزیر راه و شهرسازی بساط رانت خواران و متخلفان از این وزارتخانه جمع شد و لذا می بینیم که برخی چوب سلامت وزیر را به او می زنند.

نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: آخوندی جزء وزرای پرکار و تخصصی در کابینه است که در عمر دو ساله دولت توانسته کارنامه مطلوبی از خود به جای بگذارد و بخشی از کارهای وی هنوز به اتمام نرسیده و در آینده نتایجش معلوم خواهد شد.

این عضو فراکسیون رهروان مجلس با اشاره به مخالفت وزیر راه و شهرسازی با فعالیت همزمان مسئولان دولتی در سازمان نظام مهندسی گفت: ما نمی توانیم تلاش ها و  ردپای کسانی که از این دستور وزیر متضرر شده اند را در پشت صحنه استیضاح نادیده بگیریم.

حسینی با تشریح فضای مجلس در قبال این طرح استیضاح گفت: اکثریت نمایندگان از تلاش های آخوندی حمایت می کنند و قطعا طرح استیضاح به نتیجه نخواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین