کد خبر: ۳۱۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
یک نشریه اماراتی از ماندگاری هافبک سابق تیم پرسپولیس در شباب الاهلی خبر داد و نوشت: بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران مورد توجه لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید این تیم قرار گرفته است.
ناطقان: حضور مهدی قایدی و احمد نوراللهی بازیکنان سابق سرخآبی‌ها در تیم شباب الاهلی امارات با فراز و نشیب‌ زیادی همراه بود تا جایی که آنان در مقطعی از فصل جایی در ترکیب اصلی تیم نداشتند. اما با کناره‌گیری «مهدی علی» سرمربی این تیم و حضور لئوناردو ژاردیم سرنوشت این ۲ بازیکن در فصل جدید مسیرهای متفاوتی دارد.

یک نشریه عربی در گزارشی با اشاره به شرایط ۲ بازیکن ایرانی تیم شباب الاهلی نوشت: به نظر می‌رسد که مهدی قایدی در فصل پیش‌رو جایی در ترکیب تیم ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. اما احمد نوراللهی شرایط بهتری نسبت به باشو فوتبال ایران دارد.


در گزارش این نشریه عرب زبان آمده است که لئوناردو ژاردیم سبک بازی احمد نور را قبول دارد و این بازیکن در تیم ماندگار می‌شود.

ماندگاری نوراللهی یکی از اخبار ناامید کننده فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس بود زیرا احتمال بازگشت وی به پرسپولیس کمتر از هر زمان خواهد رسید. اما قایدی مسیر متفاوتی در پیش دارد و برخی از حضور قرضی وی در تیم استقلال با الغرافه قطر خبر می‌دهند. هدایت تیم الغرافه بر عهده آندره‌آ استراماچونی است.

البته فرهاد مجیدی سرمربی تیم الاتحاد کلباء نیز نگاه ویژه‌ای به شاگرد سابق خود دارد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین