کد خبر: ۳۱۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رهبر اپوزیسیون ونزوئلا طی بازدید از یک منطقه روستایی مورد حمله فیزیکی قرار گرفت؛ همچنین اعضای گروه این رهبر تعدادی از افراد حزب حاکم را به انجام این حمله متهم کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، براساس یک تصویر منتشر شده، در حالیکه مردم دور خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و تحت حمایت ایالات متحده جمع شده بودند، شخصی پیراهن این رهبر اپوزیسیون را پاره کرد. دولت موازی ونزوئلا اعلام کرد گروهی که با "حزب سوسیالیت متحد ونزوئلا" (PSUV) در ارتباط است، به گوآیدو حمله و توهین کرده؛ رهبر اپوزیسیونی که برای اتحاد و سازماندهی حزبش پیش از انتخابات مقدماتی برنامه‌ریزی شده به روستاهای این کشور آمریکای جنوبی سفر کرده است.

خوان گوآیدو با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود، این حمله را به عنوان یک "کمین" در منطقه «سن کارلوس» ونزوئلا توصیف کرد؛ منطقه‌ای که در ۱۶۸ مایلی (۲۷۰ کیلومتری) جنوب‌غرب کاراکاس قرار دارد. اما وی افزود که چنین اتفاقی او را از ادامه فعالیت‌هایش بازنخواهد داشت.

این رهبر اپوزیسیون ونزوئلا گفت: «افرادی که امروز حمله کردند و از اعضای رژیم و حزب حاکم هستند باید پاسخگوی چنین اتفاقی باشند.»

این درحالیست که رهبران PSUV که به رسم همیشه بیانیه‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون‌های دولتی منتشر می‌کنند، اما هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین