کد خبر: ۳۱۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
رئیس جمهور گفت: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
ناطقان: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید «حسن صیاد خدایی» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده این شهید از خداوند متعال برای شهید صیاد خدایی طلب رضوان الهی و برای همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان وی صبر و سلامتی مسئلت کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان و از جمله شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند، اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور این شهید را نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی دانست.

رئیس‌جمهور که به همراه همسر خود در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافته بود، با بیان اینکه همه ما در این عالم در حال امتحان و ابتلای دائمی هستیم، گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد.

رئیسی نصیب دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از این شهادت را لعن و نفرین ابدی دانست و افزود: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند، تاکید کرد: امروز روز امتحان شما خانواده شهید در صبر و ایستادگی بر فراق شهید عزیزتان و روز امتحان ما مسئولان در پاسداشت خون این شهید و دیگر شهیدان گرانقدر کشورمان است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین