کد خبر: ۳۱۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
احمد وحیدی در پیامی از زحمات رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در زمان تصدی‌گری این مسئولیت قدردانی کرد.
ناطقان: احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی از زحمات رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در زمان تصدی‌گری این مسئولیت قدردانی کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب
مشاور محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
فرصت خدمت گزاری در  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیقی الهی است و خدای متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی(ره) شخصیت های مردمی و انقلابی در گوشه و کنار کشور پای در رکاب آرمان های انقلاب اسلامی گذاشته و به سهم خود در سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در منطقه و جهان همت نهاده اند.

آرمان های بلند و عمیق انقلاب اسلامی که دنیای زر و زور و تزویر و جبهه استکبار را نشانه گرفته، باعث شده است که دشمنان انقلاب توان خود را برای توقف و ایستا جلوه دادن مسیر حرکت انقلاب اسلامی متمرکز سازند و با روی آوردن به حیل مختلف، توطئه ها و تحریم ها، میان دولت و ملت انشقاق و جدایی بیندازند تا به اهداف شوم و پلید خود علیه این نظام مقدس دست یابند.

دسیسه های دشمنان با هوشمندی و بصیرت یکایک کارگزاران این نظام از جمله سازمان اطلاعات سپاه به عنوان یکی از بازوان اصلی مقابله با بدخواهان، ره‌به جایی نبرده است و جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته، مسیر پیشرفت و تعالی را طی می کند.

به سهم خود از خدمات برادر مجاهد و خستگی ناپذیر حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب که عمر شریف خود را در طی چهار دهه اخیر در امتداد خط ولایت سپری کرده و به خصوص در دوران ۱۳ ساله ریاست بر سازمان اطلاعات سپاه که منشا خدمات ماندگار و اثربخش در تقویت امنیت داخلی کشور شده است؛ قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال عزت افزون‌تر در سنگر جدید خدمت را برایشان مسالت دارم.

احمد وحیدی
وزیر کشور
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین