کد خبر: ۳۱۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند با حفظ اسکلت فصل گذشته چند بازیکن مطرح را هم برای فصل جدید جذب کنند و البته قرارداد چند مهره اصلی هم تمدید می شود.
ناطقان: حدود یک هفته از اعتراض وریا غفوری می گذرد. او انتظار داشت باشگاه استقلال زودتر از بقیه تکلیفش را مشخص کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده و به نظر می رسد غفوری کم کم باید آماده جدایی از استقلال شود و به تیم جدید که شاید فولاد خوزستان باشد، فکر کند.

طبق شنیده های ما طی یکی دو روز گذشته با چند بازیکن استقلال تماس گرفته شده تا تکلیفشان مشخص شود و یا برای تمدید مذاکره کنند. حتی شنیدیم چند بازیکن پیشنهاد مالی هم دریافت کرده و مشغول فکر کردن و بررسی این پیشنهاد هستند تا تصمیم بگیرند اما تا این لحظه هیچ تماسی با وریا غفوری گرفته نشده و همین مساله باعث شده تا ابهامات بیشتر شود. استقلالی ها البته خیلی برای بستن تیمی قدرتمند عجله ندارند چون بسیاری از بازیکنان قبلی قرارداد دارند اما بهرحال تکلیف تمدیدی ها و وریا غفوری باید مشخص شود.

امروز یکی از مسئولان استقلال گفته هواداران طی روزهای آینده خبرهای خوبی می شنوند اما تا حالا که چنین اتفاقی رخ نداده و حداقل این که استقلالی ها از وضعیت نقل و انتقالات تیمشان خیلی راضی نیستند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین