کد خبر: ۳۲۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
رئیس پلیس آگاهی مازندران از درگیری منجر به قتل صاحب خانه با مستاجر خود در شهرستان ساری خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری در یکی از محلات شهرستان ساری، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در شهرستان ساری، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، صاحب خانه به همراه دوستانش با مستاجر خود به علت تاخیر در تخلیه منزل درگیر و با وارد کردن چندین ضربه چاقو وی را مصدوم کرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت، گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از بررسی‌های صحنه جرم و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان به قتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهم در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، افزود: دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.
منبع: مشرق
برچسب ها: قتل ، مستاجر ، صاحبخانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین