کد خبر: ۳۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
شکایت سرمربی استقلال علیه باشگاه واسکادوگاما عواقب سختی برای برزیلی ها داشت.
ناطقان: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با شکایت علیه باشگاه واسکادوگامای برزیل به دلیل عدم دریافت مطالباتش باعث محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات شد.

بعد از صدور رای فیفا به نفع ساپینتو باشگاه برزیلی سریعا دست به کار شد و بدهی ۱.۴ میلیون رئالی اش را به سرمربی استقلال پرداخت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتش باز شود.

در همین رابطه سایت « vasconoticias» برزیلی در گزارشی نوشت: شکایت ساپینتو سرمربی سابق واسکادوگاما را دچار مشکل زیادی کرد. بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با شکایت این مربی در نهایت واسکو مجبور به پرداخت بدهی شد تا فیفا محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات را بردارد.

اما این پایان کار نبود شکایت ساپینتو باعث شد تا طلبکاران دیگر نیز به باشگاه هجوم بیاورند و باشگاه تا الان بیش از ۴ میلیون رئال بدهی پرداخت کرده است.

باشگاه واسکادوگاما بعد از تجربه تلخ محرومیت از نقل و انتقالات نمی خواهد دوباره پرونده مشابه ساپینتو داشته باشد به همین خاطر در حال مذاکره با طلبکاران است تا رضایتشان را کسب کند.

ساپینتو دو ماه پیش با استقلال قرار دارد امضا کرد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین