کد خبر: ۳۲۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
رسانه اماراتی از تلاش مجدد استقلال برای جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی خبر داد.
ناطقان: درباره آینده مهدی قائدی مهاجم ایرانی شباب الاهلی دبی اخبار زیادی شنیده می شود.

طبق گزارش رسانه های امارات قائدی بعد از جذب شدن عمر خربین ستاره سوری الوحده دیگر جایی در لیست شباب الاهلی ندارد و جدایی اش از این تیم قطعی است.

اما نحو جدایی قائدی از الاهلی مسئله مهمی است. ستاره سابق استقلال فصل گذشته با قراردادی ۵ ساله به الاهلی پیوست و اکنون مدیریت باشگاه به دنبال انتقال قرضی این بازیکن به تیم دیگری است.

سایت «اسپورت» امارات در جدیدترین خبر در این زمینه خبر داد باشگاه استقلال مجددا برای جذب مهدی قائدی وارد عمل شده و برای باشگاه الوصل دیگر مشتری این مهاجم ایرانی مزاحمت ایجاد می کند.




روز گذشته رسانه اماراتی از تمایل قائدی برای ماندن در امارات و عدم بازگشت به استقلال خبر داده بود. اما به نظر می رسد ساپینتو روی قائدی دست گذاشته و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پیش از این فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال و کنونی اتحاد کلباء برای جذب قائدی برای مدت یک هفته با مدیران باشگاه شباب الاهلی وارد مذاکره شد ولی در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید و انتقال مهاجم ایرانی به اتحاد کلباء محقق نشد.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین