کد خبر: ۳۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از تکرار اتفاقات تلخ کرونایی چند سال گذشته شویم.
ناطقان: غلامرضا شریعتی با اشاره به گسترش شهرهای قرمز کرونایی در سطح کشور بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و بیان کرد: متاسفانه شاهدیم که این روزها سویه امیکرون کرونا در سطح کشور جولان می دهد و سلامت مردم در شهرهای مختلف کشور را تهدید می کند. از سوی دیگر به نظر می رسد علی رغم تاکید مسئولان بهداشتی برای تزریق دز چهارم و یادآور واکسن کرونا، نسبت به این موضوع کم توجهی از سوی آحاد مردم صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح جامعه کم رنگ شده است. باتوجه به ایام عزاداری امام حسین (ع) و برگزاری مراسمات حسینی همه باید دست به دست هم دهیم تا با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی جلوی انتشار گسترده این ویروس را گرفته و کشور را درگیر مشکلات چند سال گذشته نکنیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تنها راه ممانعت از گسترش مجدد شهرهای قرمز در سطح کشور دنبال کردن پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن است. انتظار می رود آحاد جامعه نسبت به رعایت این دو مولفه کلیدی توجه داشته باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین