کد خبر: ۳۲۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و پسری که از پروژه‌های ساختمانی سرقت می‌کردند، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی افزایش سرقت از پروژه‌های ساختمانی در حال ساخت در محله "ستارخان" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ستارخان بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز خودرو نیسان وانتی که با سرعت از ساختمان در حال ساخت خارج شده و نگهبان ساختمان در حال دنبال کردن آن‌ها بود را مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی اولیه از داخل خودرو‌ی متهمان بیش از ۲ تن آهن و لوازم ساختمانی کشف شد.

وی گفت: متهمان که پدر و پسر ۲۴ و ۴۹ ساله بودند در تحقیقات اولیه به جرم سرقت از پروژه‌های ساختمانی در حال ساخت در محله ستارخان و ۳ سرقت مشابه معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهمان گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین