کد خبر: ۳۲۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
امروزه یکی از دغدغه های افرادی که می خواهند ازدواج کنند این است که آیا مرد یا زنی را که قصد ازدواج با او را دارند قبلا ازدواج کرده است یا نه و حتی بعضی از دختر ها در خصوص بعضی خواستگاران تمایل دارند که بدانند او در حال حاضر همسر دیگری داردیا نه.
ناطقان: معمولا ازدواج ها با توجه به آشنایی دختر و پسر و خانواده ها و یا از طریق معرف انجام می پذیرد ولی به کرات شاهد بوده ایم که یکی از زوجین ازدواج قبلی خود را پنهان کرده است و یا در مواردی شاهد بوده ایم که مردی با داشتن همسر، خود را مجرد معرفی کرده و همسر دیگری اختیار کرده است. خیلی از موارد شکایت "فریب در ازدواج” همین موضوع است که یکی از زوجین از دیگری به دلیل پنهان کردن ازدواج قبلی و حتی فعلی شکایت می کند.حال راه حلی برای این موضوع می باشد که گواهی تجرد نام دارد. ابتدا باید بدانیم که گواهی تجرد چیست

در این راستا به نظر می رسد اخذ "گواهی تجرد” مشکلات را تا حدودی حل خواهد کرد به این صورت که می توانید از خواستگار یا دختری که قصد ازدواج با او دارید بخواهید گواهی مذکور را اخذ نماید. در این گواهی که خیلی سریع در ظرف یکی دو روز صادر می گردد وضعیت ازدواج فعلی و قبلی شخص متقاضی منعکس می گردد.
مطلب مرتبط :   شرط محدود کردن حق طلاق زوج

البته بعضی مشاغل برای استخدام یا برخی دانشگاه های خارجی هم از متقاضی، گواهی تجرد می خواهند. امروزه خیلی از سفارتخانه ها برلی دادن وییزا و یا دانشگاه های خارجی و … درخواست گواهی تجرد ترجمه رسمی شده دارند و اخیرا نیاز به آن زیاد شده است

برای گرفتن این گواهی اگر بخواهید به شخصه اقدام کنید در سایت اداره ثبت احوال ثبت نام کنید ولی مراجعه حضوری به نشانی ریر در تهران بهتر است یا با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت گواهی برای شما اخذ شود.

و سپس به نشانی تهران خیابان امام خمینی نبش شیخ هادی ثبت احوال مور خارجه مراجعه کنید. در شهرستان ها هم می توانید به اداره ثبت احوال مراجعه کنید. یا به ما وکالت بدهید.
آیا گواهی تجرد زمان اعتبار دارد یعنی مدت دارد؟

در متن گواخی مذکور مدت قید نمیشود ولی به جاهایی که میخواهید ارایه برای اعتبار مدت قائلند مثلا در ترکیه یک ماه و فرانسه سه ماه از زمان صدور شما فرض را بر یک ماه بگذارید
برچسب ها: گواهی ، تجرد ، ازدواج
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین