کد خبر: ۳۲۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
مدیر کل هواشناسی استان تهران از ادامه افزایش دمای هوا تا دوشنبه خبر داد و گفت: در نیمه شمالی استان و ارتفاعات رگبار، رعد و برق و وزش بادشدید پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی از شمال استان، آسمان کمی ابری در ساعات بعداز ظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه ابری با رگبار پراکنده به ویژه مناطق شمالی و ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی ۵ روز آینده در نواحی غربی و نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک در ساعات عصر و شب مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه دمای هوای امروز تهران ۳۷ و فردا به ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید افزود: از سه‌شنبه تا چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین