کد خبر: ۳۲۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
وزیر امور خارجه:
دکتر حسین امیرعبداللهیان در پستی اینستاگرامی نوشت: ‌آنها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می‌توانند شهادت بدهند آنها پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ آتش بس برقرار شد زیرا صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند».
ناطقان: دکتر حسین امیرعبداللهیان در پستی اینستاگرامی نوشت: ‌«‎روز گذشته علاوه بر گفت‌وگو با وزیر امور خارجه قطر و دبیر کل سازمان ملل، با وزرای خارجه سوریه و لبنان نیز در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به صورت تلفنی گفت‌وگو کردم.

دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با متحدین و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد دفاع خواهد کرد.

‌‎ما معتقدیم آنها که روزی به دنبال گستراندن جنایتشان از بحر تا نهر بودند امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده‌اند و هر از چند گاهی برای سرپوش نهادن بر بحران های  چند لایه درون سرزمین های اشغالی ، حملات کوری را علیه زنان و کودکان به راه می اندازند که هر بار هم شکست خورده و سر افکنده تر از گذشته به دیوار کشیدن به دور خود ادامه می‌دهند.

‌‎آنها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می‌توانند شهادت بدهند آنها پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ آتش بس برقرار شد زیرا صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند».



منبع: شفقنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین