کد خبر: ۳۲۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
آیا از نشانه‌های مردان هوس باز آگاهی دارید؟ هوس و عشق دو احساس بسیار قدرتمند است. حتی گاهی اوقات می‌توان این دو را با هم اشتباه گرفت.
ناطقان: هنگامی که شما یک رابطه جدید را شروع می‌کنید، تشخیص اینکه آیا درگیر هوس طرف مقابل یا عشق هستید سخت است. زیرا این احساسات بسیار قوی هستند.
نشانه های مردان هوس باز

روش هایی برای شناختن این دو مسئله از هم وجود دارد و مطمئنا برخی از این علائم نشان می‌دهد مرد شما فقط شما را به خاطر هوس و شهوت انتخاب کرده است. در ادامه همراه ما باشید.
او می‌خواهد زمان زیادی را در خانه بگذراند

حتی اگر مرد عاشق باشد هم احتمالا زمان زیادی را با شما در خانه سپری می‌کند اما شهوت کمی متفاوت‌تر است زیرا خواهید دید که مرد شما فقط در اتاق خواب وقت زیادی را با شما می‌خواهد. اینکه او بخواهد زمان زیادی را در خانه بماند شاید برای شما خوشایند باشد اما احتمالا فقط برای او همین در حد لذت اتاق خواب است.

نشانه های مردان هوس باز
به ندرت پیام دادن از نشانه های مردان هوس باز

آیا به ندرت از این شخص پاسخی دریافت می‌کنید و ناگهان او در ساعت ۱۱ شب پاسخ می‌دهد؟ شما به او پیام می‌دهید، او ساعت‌ها پاسخ نمی‌دهد و سپس با پیام متاسفم ، من مشغول بوده‌ام مواجه می‌شوید. لطفا هر توجیهی را باور نکنید زیرا هرکس که یک تلفن هوشمند داشته باشد، احتمالا آن را همیشه همراه خود دارد و هیچکس آنقدر شلوغ نیست که نتواند در ۲۴ ساعت یک پیام به معشوقه خود بدهد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این نشانه‌ها می‌گوید زمان طلاق رسیده است سر بزنید.
از نظر جنسی سریع‌تر از نظر عاطفی و عاشقی پیش می‌رود

اگر همه چیز از نظر جنسی خیلی سریع اتفاق افتاده باشد، این شانس وجود دارد که او فقط به خاطر هوس و شهوت در این رابطه حضور داشته باشد. انتظار برای دویدن به اتاق خواب هیچ ضرری ندارد. با اختصاص دادن زمانی به خود برای شناختن یکدیگر، این فرصت را خواهید داشت که ببینید اهداف واقعی او چیست. پسری که فقط در هوس است اگر به خواسته خود نرسد خیلی منتظر نمی‌ماند.
شما هیچ علامت‌های عاشقی دیگری از طرف مردتان دریافت نمی‌کنید

همان طور که گفته شد هوس نیز بخشی از عشق است خصوصا در ابتدای کار، زیرا به‌نظر می‌رسد که نمی‌توانید از آن شخص سیر شوید. پسری که فقط در هوس است به زحمت با شما چت می‌کند و شما را نمی‌شناسد. شخصی که عاشق شما است، به تماشای فیلم روی کاناپه با شما اکتفا می‌کند و شما را دائما به اتاق خواب نمی‌کشاند.

نشانه های مردان هوس باز
مرموز عمل کردن از نشانه های مردان هوس باز

اگر پسری مسائل و رویدادهای روزانه‌اش را از شما پنهان می‌کند، این به‌طور کلی یک نشانه بد است. اما اگر او با شما رو راست است، احتمالا می‌خواهد در زندگی شما بماند. راه‌هایی که او با شما راحت است فقط در مورد صحبت کردن نیست بلکه می‌توانید او را در مواقعی که مثال می‌زنیم چک و بررسی کنید: آیا او از تلفن خود به صراحت در اطراف شما استفاده می‌کند؟ آیا او حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را از شما پنهان می‌کند؟ این‌ها همه نکات کوچکی در مورد نحوه تفکر او درباره شماست. چشم‌های خود را برای دیدن این سرنخ‌ها همیشه باز نگه دارید.
او همیشه توسط زنان محاصره می‌شود

اگر پسری شما را به‌عنوان هوس یا طعمه‌ای برای شهوت خود انتخاب کرده باشد، این بدان معناست که به دنبال تعهد نیست و احتمالا به دنبال زن‌های دیگری نیز خواهد بود. اگر او همیشه در محاصره زنان است و بسیار اجتماعی است، ممکن است به این خاطر باشد که شما فقط یکی از بسیاری از زن‌ها یا دختران در اطرافش هستید.
برچسب ها: هشدار ، مردان ، هوس باز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین