کد خبر: ۳۲۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
در این فرمان، آمده است که به گداهای کودک، زمینه‌ی آموزش فراهم شود و به آن‌عده‌ی شان که توان کار ندارند، معاش پرداخت می‌شود.
ناطقان:رهبری گروه طالبان، دستور داده است که گداها از سطح شهر کابل جمع‌آوری و بایومتریک شوند.

خبرگزاری باختر که اکنون تحت کنترل طالبان است، روز دوشنبه -۱۷ اسد-، گزارش داده است که معاونت اقتصادی نخست‌وزیر این گروه در هماهنگی با نهادهای ذیربط مسؤولیت دارند که گداها را از شهر کابل جمع‌آوری و به مشکلات شان رسیدگی کنند.

بر اساس فرمان رهبر طالبان، برای گداهایی که حرفه بلد باشند، پس از بایومتریک زمینه کار در بخش مربوطه‌ی شان فراهم می‌شود و از سرپرستان آنان نیز، تعهد گرفته می‌شود که در آینده گدایی نکنند.

در این فرمان، آمده است که به گداهای کودک، زمینه‌ی آموزش فراهم شود و به آن‌عده‌ی شان که توان کار ندارند، معاش پرداخت می‌شود.

در همین حال، خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس طالبان برای ولایت کابل، در برگه‌ی تویترش، نوشته است که متعهد به گردآوری گداها از روی جاده‌های شهر کابل استند.
برچسب ها: طالبان ، گداها ، حقوق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین