کد خبر: ۳۲۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
وزیر کشور گفت: امسال برای تسهیل در سفر زائران اربعین علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، مرزهای باشماق و تمرچین در آذربایجان غربی نیز بازگشایی می‌شود.
ناطقان: احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز و در آستانه اربعین حسینی برای ارزیابی و بررسی تمهیدات لازم برای رفت و آمد آسان‌تر زائران بیشتر به مرزهای کشور سفر خواهیم کرد.

وی افزود: در مرز شلمچه موکب‌ها و تأمین آب و برق، همچنین امکانات بهداشتی و درمانی به شیوه مناسب و قابل قبولی استقرار یافته است.

وحیدی با اشاره به هماهنگی‌های مرزی و امنیتی با طرف عراقی افزود: مسئولان کشور عراق اعلام کردند؛ از بیستم محرم به صورت کامل آماده پذیرش زائران ایرانی هستند.

وزیر کشور گفت: امسال برای تسهیل در سفر زائران علاوه بر مرزهای، شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، مرزهای باشماق و تمرچین در آذربایجان غربی نیز بازگشایی می‌شود.

وی بیان کرد: داشتن گذرنامه معتبر برای سفر اربعین الزامی است و با توجه به تعداد زائران از مردم می‌خواهیم سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند و بلافاصله پس از زیارت به کشور بازگردند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین