کد خبر: ۳۲۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلا ممنوع است البته احتمال دارد بعد از اربعین تصمیم دیگری گرفته شود.
ناطقان: رستم قاسمی در حاشیه جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اربعین گفت: براساس جلسات اربعین قرار است حدود ۵ میلیون نفر جابه جایی مسافر صورت گیرد و سهم همه ناوگان‌ها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم ریلی حدود ۳۰۰ هزار نفر، هوایی ۶۰ هزار نفر است و مابقی زائران از جاده‌ها جابه جا می‌شوند گفت: با توجه به اینکه شهریورماه اوج سفر‌های داخلی است از مردم تقاضا می‌شود از وسایل حمل ونقل شخصی خود نیز استفاده کنند.فروش دلاری بلیت هواپیما فعلا ممنوع است

وزیر راه و شهرسازی افزود: در سفر حج فقط با یک ایرلاین ایران ایر ۴۰ هزار نفرمسافر جابه جا کردیم در حال حاضر ۵ شرکت هواپیمایی باید همین تعداد مسافر را جابه جا کنند.

وی گفت: قیمت بلیت هواپیما همان ۶ میلیون تومان و قطار هم فعلا ۲۵۰ هزار تومان است که قیمت نهایی اتوبوس و قطار را از طریق رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فروش دلاری فعلا ممنوع است اما ممکن است بعدا تغییراتی ایجاد شود ضمن اینکه با شرکت‌های هواپیمایی خاطی در این زمینه برخورد شده و مجوزهایی هم لغو کردیم و به سازمان تعزیرات نیز معرفی شده اند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین