کد خبر: ۳۲۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
همان طور که می دانید با سیب زمینی غذاهای بسیاری می توان درست کرد که خوشمزه ترین آن سیب زمینی سرخ کرده است که به روش های متفاوتی تهیه می شود. در این مطلب شما را با غذای دیگر با سیب زمینی آشنا می کنیم.

ناطقان:

انواع غذا با سیب زمینی, طرز تهیه کروکت سیب زمینی
سوپ سیب زمینی و ژامبون

یکی از جدیدترین سوپ ها، سوپ سیب زمینی و ژامبون می باشد این سوپ از سیب زمینی، ژامبون، کرفس، پیاز، ادویه ها و شیر تهیه می شود. همان طور که از مواد آن مشخص است این سوپ به رنگ سفید است. ( طرز تهیه سوپ سیب زمینی و ژامبون )

 

طرز تهیه کومپیر ترکیه

همان طور که از اسم آن پیداست یک غذای ترکیه ای است. داخل شکم سیب زمینی های را با ذرت، نخود فرنگی، سوسیس و کالباس، پنیر پیتزا و... پر کنید و داخل فر بپزید. (طرز تهیه کومپیر ترکیه )

 


 

سیب زمینی تنوری

سیب زمینی تنوری، یکی از روش های پخت رژیمی سیب زمینی است با مصرف این سیب زمینی ها زیاد چاق نمی شوید. همان طور که از اسمش پیداست در این روش سیب زمینی ها سرخ نمی شوند و داخل فر تهیه می شوند. (طرز تهیه سیب زمینی تنوری)



 

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

یکی از خوشمزه ترین روش های پخت سیب زمینی می باشد و خیلی شبیه به کبه است و کاملا شبیه آن نیست حتما آن را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. سیب زمینی شکم پر از سیب زمینی، تخم مرغ، گوشت چرخ کرده، پیاز، جعفری و گشنیز و ادویه ها تشکیل شده است. ( طرز تهیه سیب زمینی شکم پر )



 

کروکت سیب زمینی

کروکت یا کراکت سیب زمینی همیشه دلپذیر به نظر می ‌رسد چه یک دورچین ترد و خوشمزه باشد چه شامی سبک در کنار سس گوجه یا مارینارا و سالاد سبزیجات. مثل کراکت‌های دیگر، کراکت سیب زمینی‌ هم در اصل از غلتاندن ترکیبی از سیب زمینی در آرد، تخم مرغ و پودر نان (پودر سوخاری) و سپس سرخ کردن آن تهیه می‌شود. اما اگر می خواهید کروکت سیب زمینی سالمی تهیه کنید چند دقیقه داخل روغن کم سرخ کنید و بعد داخل فر قرار بدهید تا بپزند. (طرز تهیه کروکت سیب زمینی )


 

کروکت سیب زمینی و سوسیس

کروکت سیب زمینی و سوسیس یک غذای خارجی با طعمی متفاوت و مناسب با همه ی ذائقه ها است.آموزش تهیه را قبلا برایتان آورده ایم. جهت سرو، می توانید از سس قرمز یا سس هزار جزیره یا فرانسوی استفاده نمایید. (طرز تهیه کروکت سیب زمینی و سوسیس)
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین