کد خبر: ۳۲۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داده‌اند.
ناطقان:  بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۵ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۰۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۰۹  نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۷۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۸ هزار و ۴۱۴  آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

️تا کنون ۶۵ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۱۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۶۹۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۳۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۵۵۱ دُز رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین