کد خبر: ۳۲۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس:
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسه میلیونی مردم ایران علیه اغتشاشگران بیان کرد: به واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در اصل متعلق به مردم است.جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام روی کره خاکی است و مردم آن را حفظ کرده اند.
ناطقان: کوثری با اشاره به حضور حماسه میلیونی مردم ایران علیه اغتشاشگران بیان کرد: به واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در اصل متعلق به مردم است. وی افزود: این مسئله هم از سوی مقام معظم رهبری و هم از سوی امام خمینی (ره) مطرح شده است.یعنی زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد و مردم با 2/98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند، امام خمینی فرمودند که این نظام از آن مردم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بنابراین در اصل باید بگوییم که مردم این انقلاب و نظام را به رهبری ولی امر مسلمین جهان حفظ کرده اند.


وی تاکید کرد: در غیر اینصورت اگر مردم نباشند دشمنان سفت و سخت به جلو می آیند تا کار نظام را تمام کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین این مردم هستند که باز وارد صحنه می شوند و جلوی دشمنان می ایستند. البته در خیلی از موارد مختلف اعم از دفاع مقدس هم حضور بسیجیان و مردم عامل پیروزی بوده است و این مردم بودند که کار را تمام کرده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مردم در شرایط کرونایی کشور اقدامات موثری را در قالب فعالیت های مردمی و انسان دوستانه انجام دادند.

کوثری تاکید کرد: به واقع باید بگوییم جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام روی کره خاکی است و مردم آن را حفظ کرده اند.

این نماینده مردم تهران با بیان اینکه مردم پیرو رهبری هستند بیان کرد: براساس این روابط حسنه ای که بین مردم و نظام شکل گرفته همیشه مردم وارد صحنه می شوند و مشکلات شکل گرفته را برطرف می کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه و دوشنبه هفته جاری بیان کرد: قطعا باید دانست که این سیل مردمی همه این اغتشاشگران را می شورد و کنار می زند و جامعه را باز هم به آرامش می رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین