کد خبر: ۳۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
برج میلاد همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص)، ویژه برنامه شب شعر و نورافشانی آسمان برج میلاد را برگزار می‌کند.
ناطقان:  عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت و همچنین هفته ملی کودک ویژه برنامه هایی برای شهروندان تدارک دیده شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری شب شعر «واعتصمو» اشاره کرد که با مشارکت حوزه هنری در برج میلاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: این شب شعر، با حضور شعرای آیینی برتر کشورمان و شعرای پاکستانی و افغانستانی در روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه در سکوی دید باز برج میلاد برگزار می شود.

حیدری به نورافشانی آسمان برج میلاد اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه نورافشانی برج میلاد نیز پنجشنبه و در شب ولادت خاتم انبیاء ساعت ۲۰ و با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می شود.

مدیر عامل برج میلاد همچنین به ویژه برنامه‌های هفته کودک اشاره کرد و ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته ملی کودک بعنوان قشر آینده ساز کشور، با مشارکت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، بازدید رایگان برای کودکان تا ۱۲ سال در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه خواهیم داشت و در حاشیه بازدید نیزبادکنک هایی با شعار « حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» اهدا می شود.

وی ادامه داد: همچنین سایر پیمانکاران داخل مجموعه برج میلاد اعم از رستوران‌ها، کاربازیا و شهربازی به کودکان درصدهای تخفیفی ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج‌میلاد، حیدری همچنین به برگزاری غرفه‌های گریم و نقاشی صورت کودکان اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه پذیرایی، اجرای موسیقی و نمایش در محوطه برج میلاد از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک و هفته وحدت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین