کد خبر: ۳۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
طرح یوزپلنگ ایرانی از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حذف شده است.
ناطقان:  ساعدی فر، مالک برند لباس تیم ملی در این باره گفت: پیراهنی که برای جام جهانی طراحی کردیم نسبت به قبل بسیار متفاوت است. یوز از پیراهن تیم ملی برای جام جهانی حذف شده ولی نمادی از پوستِ یوز بر روی لباس طراحی شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته با کی‌روش دیدار داشتم که از البسه جدید تیم ملی و طرح آن ابراز رضایت کرد و قرار بر این شد تا از این لباس رونمایی شود اما این امر انجام نشد.پیراهن تیم ملی از سوی وزارت ارشاد هم مورد تأیید قرار گرفته و ۳۰ مهرماه رونمایی می‌شود. اختلاف سلیقه و کشمکش در طرح لباس بسیار زیاد بود اما در نهایت به جمع بندی رسیدیم.

این که لباس تیم ملی بر اساس چه متر و معیاری باید به تایید وزارت ارشاد برسد مشخص نیست. دخالت وزارت ارشاد در لباس یک تیم فوتبال به همان اندازه بی معنا به نظر می رسد که برای کاور یک آلبوم موسیقی یا پوستر یک فیلم سینمایی تایید وزیر ورزش مورد نیاز باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین