کد خبر: ۳۲۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
رییس فدراسیون فوتبال با رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال دیدار و گفت‌وگو کرد.
ناطقان: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز در کوالالامپور با ماهاجان، رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و درباره مباحث مرتبط با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی گفت‌وگو کرد.

در این نشست رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آسیا عنوان کرد: تلاش فدراسیون فوتبال ایران باید بر این منوال باشد که ریسک مجوز حرفه‌ای در آن به حداقل برسد. موضوع تشکیلات اداری در این‌باره از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، به شکلی که در گذشته برخی پاسخ‌های مدنظر کنفدراسیون دریافت نمی‌شده است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران ضمن تاکید بر رفع نقایص مورد نظر AFC اعلام کرد که از سه شنبه هفته آینده فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه‌های ایران آماده حسابرسی از سوی کنفدراسیون و رکن صدور مجوز حرفه‌ای بوده و این ارتباط به صورت تنگاتنگ و برخط در تمامی روزهای هفته به انجام خواهد رسید.

در این نشست تاج همچنین گزارشی درباره روند تسویه های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کرده و از گام‌های مثبت این دوباشگاه در جهت حل این مشکل خبر داد.

در همین حال ماهاجان گفت: در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.

وی علاوه بر این درباره مبحث مالکیت دو باشگاه و مباحث مرتبط با آن پرسش هایی را مطرح کرد که مقرر گردید در زمان مربوطه پاسخ لازم داده شود.

گفتنی است، روز گذشته با اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به مصوبه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدت تعلیق یکساله آینده کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران به دو ماه کاهش یافته بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین