کد خبر: ۳۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد. روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از مأموران پلیس به دلیل نامشخص با یکی از شهروندان برخورد کرده و سیلی به صورت وی می‌زند
ناطقان:  یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.


یک منبع آگاه در فراجا گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم از سوی مبادی ذی ربط پلیس دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی این موضوع صادر شده است.

این منبع آگاه تأکید کرد: این در حالی است که سامانه ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد مردمی را دارد.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از مأموران پلیس به دلیل نامشخص با یکی از شهروندان برخورد کرده و سیلی به صورت وی می‌زند در حالی که تاریخ دقیق این واقعه مشخص نیست.
منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین