کد خبر: ۳۲۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
شهردار تهران:
علیرضا زاکانی شهردار تهران در یکصد و چهاردهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه می‌رسیم که با ابلاغیه‌ها و ایجاد تنگناها نه تنها برای مردم راه را باز نکرده‌ایم بلکه شرایطی را ایجاد کرده‌ایم که قیمت مسکن سرسام آور شده است.
ناطقان:  علیرضا زاکانی در یکصد و چهاردهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور اظهار کرد: ما در یک سه‌گانه شهر، شهروند و مدیریت شهری در شرایطی به سر می‌بریم که حال شهر مناسب نیست و شهرها از فرسودگی، ترافیک، آلودگی هوا، ایمنی در ساخت، شرایط مسکن، زیرساخت‌های آسیب خورده و... رنج می‌برند.

وی بیان کرد: در مجموعه شهرها و ارائه‌دهندگان خدمت و کارگزاران نظام، ظرفیت‌های بی‌نظیری نهفته است که این امر را شدنی می‌کند.

زاکانی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی پیشرفت و آبادانی است؛ امروز بیش از 75 درصد مردم در شهرها سکونت دارند و بیش از 80 درصد مردم در کلان‌شهرها زندگی می‌کنند که نزدیک‌ترین سطح ارائه خدمات و رضایتمندی در شهرداری‌ها را ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز نیازمند این هستیم که در شهرها، ظرفیت‌هایی در کنار یکدیگر قرار بگیرد اما ظرفیت‌ها، نامحدود است که بعضا با موازی‌کاری و ناهماهنگی از بین می‌رود و در بهترین فرصت در هماهنگ کردن قالب مدیریت شهری و ایجاد زمینه هماهنگ و مشارکت‌پذیر، می‌تواند ظرفیت‌هایی را به یکدیگر گره بزند و بتوانیم آبادانی و پیشرفت را شتاب دهیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین