کد خبر: ۳۲۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
چهارمین جلسه دادگاه میلاد حاتمی برگزار شد.در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود
ناطقان: چهارمین جلسه دادگاه میلاد حاتمی برگزار شد.در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد. 
متهم در جلسه دادگاه در پاسخ به  قاضی صلواتی که از وی خواست تا درباره تصاویر منتشر شده، توضیحاتی ارائه دهد، گفت: تمامی موارد را قبول دارم و توضیحی ندارم.

در جلسه دادگاه، همچنین  فیلمی منتشر شد که خانمی در آن عنوان کرد که میلاد دختران را اغفال کرده و به بهانه دادن پول و خانه و ماشین از آن‌ها می‌خواست تا به ترکیه بیایند. این خانم گفت که میلاد به دایرکت( پیام خصوصی) خواهرم آمد و قصد داشت تا او را با وعده امکانات، پول و ... فریب دهد که من خواهرم را از رفتن به ترکیه منصرف کردم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین