کد خبر: ۳۲۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
مدودف:
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد آمریکا به شکل فزاینده در حال آماده‌سازی شرایط برای ادغام سریع شرکت‌های پیشروی اروپایی در اقتصاد خود است.

ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه با بیان اینکه آمریکا به منافع اروپا بی‌توجهی می‌کند و «ازدواج‌شان» خیلی زود به طلاق منجر خواهد شد، گفت: آمریکا به فعالیتش برای ایجاد شرایط در خاک خود به منظور ادغام سریع شرکت‌های پیش‌روی اروپایی در اقتصاد خود افزوده است و با بی‌توجهی به منافع اروپای پیر و تحریم‌ها، در تلاش برای تشویق این شرکت‌ها از طریق مشوق‌های مالیاتی و کمک‌های مالی است.

وی افزود: «آمریکا به شکلی آشکار به اروپای نامحبوب دروغ گفت و علیرغم سوگند به عدم خیانت و ابراز محبت و دوستی تا زمان مرگ و قول آوردن همه درآمدها به خانواده اما آمریکا حتی در فکر تقسیم سودها نیست و از شریک مُسن خود بدون کوچکترین تردید، همه چیز را می ستاند.»

مدودف اظهار داشت: آمریکا با قدرت مشتریان خود را به خرید تولیدات خود تشویق می‌کند در حالی که شرکت‌های اروپایی فرصت اندکی برای فعالیت در کشورهای خود به دلیل تحریم‌های اعمالی بر روسیه دارند.

برچسب ها: روسیه ، مدودف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین