کد خبر: ۳۲۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:
ناطقان: فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه در پیامی به شرح زیر ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

مقام معظم رهبری:

این انقلاب، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست


نسیم خوش‌عطر هدایت و نصرت، از هر سو می‏‌وزد و روح و جان عاشقان را می‏‌نوازد. بهار پیروزی، با همه مهربانی‏‌ها و طراوتش، شکوفه‌های امید و ایثار و حماسه را به ارمغان می‌‏آورد. پرندگان سفیدبال و سبکبال، تنگی قفس اسارت را بال می‏‌گشایند و در قاب نیلگون آسمان، نغمه آزادی سر می‌‏دهند و از هر کوی و برزن این خاک مقدس، غریو «اللّه‏ اکبر»، نوید نصرت را طنین‌انداز می‏‌کند. دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب خویش، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حماسه و ایثار و انقلاب رقم زدند.

تقارن آغاز دهه مبارک فجر با ولادت پربرکت نهمین اختر تابناک سپهر امامت، حضرت امام محمدتقی علیه‌السلام و ایام الله چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را خدمت هموطنان ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن آرزوی سربلندی و سرافرازی روزافزون ایران عزیز، از درگاه خداوند باری تعالی، رحمت و رضوان جاویدان برای روح پرفتوح حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی مسألت دارد.


فرج اله قدمی

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین