کد خبر: ۳۲۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
بانک سرمایه در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمت به مشتریان، امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق اپلیکیشن سرمایه را فراهم نمود
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، از این پس هم وطنان ارجمند می توانند جهت افتتاح حساب در بانک سرمایه به صورت غیرحضوری و در هر ساعت از شبانه روز از طریق اپلیکیشن سرمایه اقدام نمایند.

جهت افتتاح حساب غیر حضوری کافی است اپلیکیشن سرمایه را از وب سایت بانک سرمایه دانلود نموده و پس از نصب، مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. شایان ذکر است داشتن 18 سال تمام و مالکیت یک سیمکارت پیش نیاز افتتاح حساب غیر حضوری بوده و مدارک مورد نیاز در این خصوص عبارتند از:

کارت ملی
شناسنامه
نشانی و کد پستی
تصویر امضا روی کاغذ سفید
شایان ذکر است هم وطنانی که تقاضای دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک سرمایه (طرح نسیم سرمایه) را دارند نیز می توانند به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کرده، وجه مورد نظر خود را به حسابشان واریز نمایند و پس از گذشت حداقل سه ماه از زمان افتتاح حساب، جهت ارائه درخواست وام و اطلاع از معدل سپرده خود به یکی از شعب بانک سرمایه مراجعه نمایند.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین