کد خبر: ۳۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی‌اش به تحلیل «زبان بدن» پوتین در دیدارهای مختلفش پرداخت.
ناطقان:حمید رسایی نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به تحلیل «زبان بدن» پوتین در دیدارهای مختلفش پرداخت.

وی شب گذشته در این باره نوشت: از روز گذشته که تصاویر و فیلم دیدار ولادیمیر پوتین با رهبر معظم انقلاب را دیدم، یکی از نکاتی که توجه ام را جلب کرد، نه فقط رفتن مستقیم او از فرودگاه به بیت رهبری یا دیدار دو ساعته با ایشان و هدیه معنی داری که به همراه آورده بود یا مطالبی که بین ایشان و رهبر معظم انقلاب رد و بدل شده است و هنوز بخشی از آن به طور رسمی منتشر نشده است، بلکه "زبان بدن" این میهمان بود.

به نظرم جمله کلیدی رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما به آمریکایی ها اعتمادی نداریم و در غیر از موضوع هسته‌ای _ که دلایل خاص خود را دارد _ در هیچ موضوع دیگری با آنها مذاکره دوجانبه نخواهیم داشت، پاسخ محکمی بود به برخی منتقدان روسی ائتلاف روسیه و ایران و اطمینان خاطر دادن به پوتین بود که بداند، دولت ایران هم خارج از این چارچوب عمل نخواهند کرد.







 



 





 

 


همچنین پوتین هم تاکید کرد که روسیه متعهد است بر خلاف برخی ها به شرکایش از پشت خنجر نزد و هرگز بر ضد دوستانش در پشت پرده اقدامی نکند. این جمله وی نیز پاسخی بود به برخی منتقدین داخلی روسیه در کشور ما که می گویند روسیه قابل اعتماد نیست و نباید در موضوع سوریه با او ائتلاف کرد.

اما از اینها که بگذریم، نکته مهم و قابل تأمل که برای من جالب بود، نحوه نشستن رییس جمهور روسیه در برابر رهبر انقلاب یا به عبارتی، "زبان بدن" پوتین در این دیدار بود. امروز که این تصویر مقایسه ای را دیدم، نحوه نشستن پوتین در برابر روسای برخی از قدرت‌های پر سر و صدای دنیا، حکایت از به رخ کشیدن غرور و قدرتش به طرف مقابل دارد درحالی است که برخلاف آن دیدارها، نحوه نشستن او در برابر امام خامنه ای نه تنها حکایت از آن رفتار نمی کند، بلکه نشان از برتری و تسلط معنوی ایشان بر رییس جمهور روسیه دارد.
دوستان عزیز،، دنیا در آستانه یک تغییر و تحول جدی است. خدا را شاکریم که به برکت امام (ره) و شهداء و مقاومت ملت نجیب ایران، آنقدر عزت به این نظام و رهبری آن داده است که پس از گذشت سی و شش سال، یکی از پرقدرت ترین کشورهای باقی مانده از نظام کمونیستی، به رهبری نظام اسلامی قرآن هدیه می دهد و در برابر او بدون تکبر می نشیند و وقتی رهبر انقلاب از خستگی سفرش به ایران می پرسد، پوتین پاسخ می دهد، خسته بودم اما با دیدن شما خستگی ام رفع شد!

جان ناقابل ما به فدای این نظام و رهبری باد.




منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین