کد خبر: ۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
زن جوانی که با اعتقاد به مهدورالدم بودن شوهر ضیغه ای اش او را به قتل رسانده بود برای بار دوم از مجازات قصاص رهایی یافت.
ناطقان:  چهارم مرداد سال 88 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که زن 18 ساله ای شوهر صیغه ای خود را هنگام خواب با ضربات چاقو کشته و پس از آن از همسایه ها کمک خواسته است.

بنابراین زن جوان دستگیر شد و در بازجویی ها با اعتراف به قتل شوهرش به ماموران گفت: شوهرم با تهیه یک فیلم سیاه از من و با تهدید انتشار آن فیلم از من خواست با مردان زیادی در ارتباط باشم. من هم دیگر از دست او خسته شده بودم، او را به قتل رساندم.

با این اعترافات کیفرخواست پرونده این زن صادر و برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این زن یکبار در این شعبه محاکمه شد و به قضات گفت: من با اعتقاد به مهدورالدم بودن شوهرم او را کشتم چون واقعا از کارهایش خسته شده بودم.

با این اظهارات قضات این شعبه وارد شور شدند و این زن را از قصاص معاف و به پرداخت دیه و 8سال زندان محکوم کردند. اما این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد و به این ترتیب پرونده بار دیگر برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

این زن صبح دیروز در این شعبه محاکمه شد و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. این زن گفت: شوهرم یکبار سه نفر از دوستانش را به سراغم فرستاد و از من فیلم تهیه کرد. بعد از آن با همین فیلم مرا تهدید می کرد و از من می خواست با مردان زیادی در ارتباط باشم. او در ازای این کارها پول هم می گرفت. برای همین خسته شدم و او را کشتم.

در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند و بار دیگر زن جوان را از قصاص معاف و او را به پرداخت دیه و 8سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین