کد خبر: ۳۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
نماينده بناب در گفتگو با ناطقان:
باقري بنابي با اشاره به آشوب و ناامني هايي كه در كشورهاي مسلمان شاهد آن هستيم گفت: به بركت وجود ولي فقيه همبستگي و اتحاد در كشور ما سبب امنيت شده است و ملت هاي سوريه و عراق حسرت نداشتن رهبري چون آيت الله خامنه اي را دارند.
حجت الاسلام باقري بنابي (عضو فراكسيون روحانيون مجلس) در گفتگو با خبرنگار ناطقان؛ ضمن اشاره به انتخابات پيش روي خبرگان رهبري گفت: تقارن انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه امسال، موجب گشته است در اين ايام شاهد گستردگي اظهارنظرها و تحليل هاي سياسي باشيم كه اين موضوع مي تواند كمك شاياني به ايجاد نشاط سياسي و رونق انتخابات آتي بنمايد، اما نكته اي كه نبايد از ْآن غافل شد، حفظ حريم هايي است كه مردم روي آن حساس هستند.

اين نماينده مجلس ادامه داد: اينكه شاهد هستيم چهره هايي كه سوابق روشن انقلابي دارند، برخي اظهار نظرهاي شائبه برانگيز را مطرح مي كنند جاي تعجب است و بدون شك طرح مسائلي همچون نظارت بر "رهبري" يك موضوع انحرافي است و در ساحت ولايت موضوع تمكين مطرح است و نه نظارت.

باقري بنابي با اشاره به آشوب و ناامني هايي كه در كشورهاي اسلامي شاهد آن هستيم گفت: به بركت وجود ولي فقيه همبستگي و اتحاد در كشور ما سبب امنيت شده است و ملت هاي سوريه و عراق حسرت داشتن رهبري چون آيت الله خامنه اي را دارند.

اين مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: همانطور كه مردم ما در قدرداني از نعمت ولايت در هيچ مقطعي كوتاهي نكرده اند و هميشه در صحنه بوده اند، اميدواريم همه ما مسئولان هم با دقت در كردار و گفتارمان از مسير درستي كه مردم انتخاب كرده اند جدا نشويم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین