کد خبر: ۳۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط آل‌سعود گفت: مطمئنا شیعیان عربستان به خاطر این جنایت، روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند.
ناطقان:آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام رژیم سعودی در اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان‌، اظهار داشت: از رژیم آل‌سعود که آل‌خیانت و آل‌غارت هستند این جنایت جنایتی مستبعد به نظر نمی‌رسد چرا که این رژیم از آغاز پیدایش با غارتگری و جنایت بوده و تداوم داشته است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: آل‌سعود رژیمی است که نزدیک یک سال است مسلمانان یمن را به خاک و خون کشیده و هزاران شهید و مجروح کار آنهاست و کشور یمن را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت امسال آل‌سعود در سرزمین منا تصریح کرد: این جنایت به عنوان زخم عمیق بر پیکره جهان اسلام باقی مانده است و از این رو جنایت اعدام شیخ نمر هم در راستای همان جنایات قبلی است.

وی تاکید کرد: از سازمان همکاری‌های اسلامی انتظار است که در برابر این جنایت موضع بگیرد و ما از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار موضع قاطع داریم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ما از حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی انتظار خروش و فریاد خشم مقدس را داریم، خاطرنشان کرد: من امید دارم که جهان اسلام آن‌چنان در این عرصه عمل کند که این رژیم خیانت و جنایت را از کرده خود پشیمان کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: تجربه نشان داده که شهادت‌ها موتور حرکت‌های مقدس است و مطمئنا شیعیان عربستان در این رابطه روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین