کد خبر: ۳۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
"سوشا مکانی" دروازه بان تیم پرسپولیس تهران که پیش از این به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود، برای حضور در این دادسرا تنها 5 روز فرصت دارد.
ناطقان:  یک منبع آگاه قضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی میزان گفت: در پی انتشار عکس‌های "سوشا مکانی" در فضای مجازی و احضار وی به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه بازیکن پرسپولیس و دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران برای معرفی خود تنها 5 روز فرصت دارد.

وی افزود؛ در صورتیکه مکانی خود را در این 5 روز که یک روز آن هم گذشته خود را به مقام قضایی معرفی نکند، حکم جلبش صادر خواهد شد.

گفتنی است؛ ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها به نقل از یک فرد مسئول در فدراسیون فوتبال از تبرئه سوشا مکانی در فدراسیون فوتبال خبر داده بودند که این خبر هیچ ارتباطی به احضار وی به دادسرای فرهنگ و رسانه ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین