کد خبر: ۳۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
تصادف زنجبره ای در اتوبان شهید شوشتری 7کشته و زخمی برجای گذاشت.
ناطقان:تصادف زنجبره ای در اتوبان شهید شوشتری 7کشته و زخمی برجای گذاشت.

این حادثه بامداد امروز در تصادف زنجیره ای بین پنج دستگاه خودرو سواری پراید، وانت مزدا، سواری پژو در مسیر ملک آباد به مشهد رخ داد که یک نفر از سرنشینان پراید کشته و شش نفراز سرنشینان دیگر وسایل نقلیه مجروح شدند .



برخورد رخ به رخ دو پژو 9 کشته و مجروح بجا گذاشت + تصاویر


برخورد رخ به رخ دو پژو 9 کشته و مجروح بجا گذاشت + تصاویر


تصادف مرگبار در مشهد
تصادف





گروه نجات ایستگاه 9 آتش نشانی مشهد و هلال احمر با اعزام به محل حادثه در بیست کیلومتری مشهد مصدومان را از میان آهن پاره های خودرو ها خارج و به بیمارستان منتقل شدند علت این حادثه اعلام نشده است.

همچنین در تصادف دیگری حوالی ساعت 21 شب گذشته بر اثر برخورد شدید 2 دستگاه خودروی پژو405 با یکدیگر در کیلومتر17 جاده مشهد سرخس هفت نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه شامل 5 مرد و 2 زن کشته و دو نفر دیگر مجروح که به بیمارستان منتقل شدند .

گفتنی است با حضور نیروهای امدادی آتش نشانی اعزامی از مشهد و شهرک رضویه و هلال احمر جنازه جان باختگان از لابلای آهن پاره های خودروها خارج شد.

شایان ذکر علت این تصادف دلخراش توسط پلیس راه در دست بررسی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین