کد خبر: ۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
عفت مرعشی، مهدی، فائزه، محسن، فاطمه و یاسر هاشمی رفسنجانی از رسایی بابت نطق وی در یوم الله ۹ دی سال ۹۰ شکایت کرده‌اند.
ناطقان:حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: دادگاه شکایت خانوادگی هاشمی رفسنجانی از حمید رسایی که تاکنون دو جلسه آن برگزار شده است، به دلیل همزمان بودن جلسه سوم با ایام انتخابات به اسفندماه موکول شد.



عکس/ شکایت خانواده هاشمی‌ از رسایی



در دوجلسه گذشته که یکی قبل از تعیین تکلیف پرونده مهدی هاشمی در دادگاه انقلاب و یکی بعد از محکومیت وی و زندانی شدن مهدی برگزار شده، حمید رسایی به دفاع از نطق دو سال قبل خود که همزمان با یوم الله 9 دی ایراد شده بود، پرداخت.

از آنجا که بخش مهمی از این شکایت، مربوط به اقدامات مهدی هاشمی رفسنجانی در کودتای سال 88 بود، با تشخیص قاضی پرونده، آخرین جلسه این دادگاه که قرار بود بعد از قطعی شدن پرونده مهدی هاشمی برگزار شود، به دلیل همزمانی این جلسه با ایام انتخابات و منع قانونی جلسه قضایی برای ثبت نام کنندگان در انتخابات به اسفند ماه موکول شد.

رسایی لایحه دفاعیه خود را بعد از اتمام دادگاه منتشر می کند. شاکیان این پرونده عفت مرعشی و محسن، فائزه، مهدی، فاطمه و یاسر هاشمی رفسنجانی هستند که از رسایی شکایت کرده اند. در دو جلسه قبل، محسن هاشمی به نمایندگی از بقیه در دادگاه حاضر شد.
دادگاه شکایت رسایی از اشرفی اصفهانی به دلیل ایراد اتهامات، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی توسط اشرفی اصفهانی نیز بعد از صدور قرار مجرمیت برای وی، به بعد از انتخابات اسفند ماه موکول شد.

عفت مرعشی، مهدی، فائزه، محسن، فاطمه و یاسر هاشمی رفسنجانی از رسایی بابت نطق وی در یوم الله 9 دی سال 90 شکایت کرده اند.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین