کد خبر: ۳۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری، از لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران ابراز خوشحالی کردند.
ناطقان:دوازده سال تلاش و مذاکره دیپلماتیک، دوازده سال تحمل تحریم های ظالمانه و شهدایی که رفتند تا حق مسلم ملتی گرفته شود.

نخستین ساعت 27 مین روز از دی ماه 94 ، بعد از اعلام گزارش نهایی آژانس، تحریم های ظالمانه ای که سال ها علیه ایران وضع شده بود، لغو شد. چهره های معروف و کاربران با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران ابراز خوشحالی کردند.
صفحه اینستاگرام منتسب به دکتر روحانی با انتشار ویدئویی مرتبط به دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 92، نوشت:

 امروز برجام به فرجام رسید ... خدای منان را بر این نعمت بزرگ سپاس می گویم و در مقابل عظمت شما ملت صبور سر تعظیم فرود می آورم.
این سربلندی و پیروزی بر شما مبارک باد.




واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر



واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

 برجام به فرجام رسید و خداوند را شاکریم که اسباب سرفرازی ملت بزرگ ایران را در دنیا فراهم ساخت و دولت منتخب این مردم و تیم خستگی ناپذیر هسته ای را در آزمونی سخت روسفید کرد. بی شک این پیروزی بزرگ نتیجه رهنمودها و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین صبر و مقاومت و ایستادگی مردم و اعتماد آنها به خدمتگزارانشان در دولت تدبیر و امید و تلاش و کوشش فرزندان انقلاب در عرصه مذاکره و تعامل است؛ خدمت رهبری عزیز و بزرگوار، ریاست محترم جمهوری و ملت بزرگ ایران و شما دوستان همیشه همراه تبریک عرض نموده و توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های سیاست داخلی و خارجی از خداوند منان خواستارم

و

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر




حمید بعیدی نژاد :

امشب همان شبي است كه مدتي طولانيست كه همه در انتظار آن هستيم، شبي كه خانم موگريني و آقاي دكتر ظريف روز اجرايي شدن برجام را اعلام نمودند. امروز روي افتخار براي ملت بزرگ ايرانست. از امروز تحقق تمام حقوق هسته اي ايران تضمين ميشود و تمامي تحريمهاي يكجانبه مرتبط هسته اي آمريكا و اتحاديه اروپا و همچنين شش قطعنامه تحريم شوراي امنيت و دوازده قطعنامه شوراي حكام عليه ايران لغو و برداشته مي شوند. به اميد روزهاي هر چه پر افتخار و شكوهمند براي ملت عزيزمان. سرافراز و پاينده باد ايران

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر




رامبد جوان : نام جاوید وطن ...



واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر


فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون: امروز روزی به یاد ماندنی در تاریخ كشور ایران است روز موفقیتی بی نظیر ، روز لغو تحریمهای ظالمانه. بدون شك موفقیتهای یك ملت ناشی از حاصل جمع مجموعه عواملی است كه در كنار یكدیگر ایجاد هم افزایی كرده و موجد قدرت ملی و توفیق در عرصه های گوناگون می گردد. نمی توان از رهبری داهیانه و الهی امام راحل عظیم الشانمان به عنوان یكی از عوامل موثر پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس یاد كرد اما از مقاومت و جانفشانی و ایثارگری خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و همه اقشار ملت غافل بود. نمی توان فرماندهی فرماندهان دلیر و سلحشور سپاه و ارتش و نیرهای مسلح را ستود اما مدیریت و پشتیبانی همه جانبه مسئولان و مدیران دولت وقت را فراموش كرد. امروز هم موفقیت و كامیابی ملت ایران و جمهوری اسلامی منوط به تعامل همه جانبه تمام بخشهای نظام اعم از سیاسی و اقتصادی و نظامی بوده است. امروز كه كشورمان به فضل الهی یكی از حساس ترین مقاطع تاریخی خود را پشت سر گذاشته ، اتحاد و همدلی و یكپارچگی ملی یگانه راه گذار از این گذرگاه خطیر است. روزگاری شهیدان سرافرازی چون همت و باكری و هاشمی و زین الدین و صیاد شیرازی و ستاری و نامجو و فكوری و ... در خط مقدم مصاف با دشمن متجاوز بودند ، امروز اما ظریف و صالحی و عراقچی و تخت روانچی و بعیدی نژاد و زمانی نیا در صف اول مصاف دیپلماتیك با قدرتهای جهانی قرار داشتند. همانگونه كه امروز به نام و یاد و سلحشوری شهیدانمان می بالیم بدون شك فردا به استقامت و پایمردی و زیركی تیم مذاكره هسته ای خود افتخار خواهیم كرد. ممكن است به روشهای آنان نقد داشته باشیم همچنانی كه به برخی تصمیمات فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس نقد وارد بوده است لكن آنان نه خائنند نه مرعوب و نه دلداده بیگانه آنان فرزندان این انقلابند كه به پشتوانه حمایت ملت و دولت و رهبری انقلاب عازم ماموریتی بزرگ بودند و حقیقتا از این میدان پیروز بیرون آمدند. بی شك اگر سردار قاسم سلیمانی امروز نه به عنوان یك نام كه به عنوان نماد اقتدار ایرانی در منطقه و جهان نام آور است و رویای امام و شهیدان را جامه عمل پوشانده محمدجواد ظریف هم نه به عنوان یك شخص كه به عنوان شاخص هوشمندی و تخصص و تعهد ملی و اسلامی از حقوق حقه ملت دفاع كرده است به رسم دیرینه ایرانیان برای قهرمانان عرصه دیپلماسی دعا می كنیم و پشت سر ایشان آب صفا و همدلی و اتحاد می پاشیم


واکنش ایرانی ها به برداشته شدن تحریم ها +تصاویر




محمد شريعتمداري (معاون اجرایی رئیس جمهور):

بنام خدا
اميد در اوج ناباورى كه حاصل زيست مسلمانى ما و اعمال مدبرانه سياست اصولى عزت حكمت مصلحت در سپهر سياسى ايران اسلامى بود و مدتها مهجور مانده وبا كليد تدبير و اميد مجدداً به صحنه آمد ، نيك فرجامى برجام را رقم زد .
لغو تحريمهاى ظالمانه عليه ملت ايران وتحقق وعده دكتر روحانى رئيس دولت تدبير و اميد بر همگان مبارك باد . اين توفيق را كه در سايه رهبرى هاى داهيانه وحكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامى و فرماندهى مدبرانه و هوشمندانه رئيس جمهور محبوب و اجراى عالمانه و كارشناسانه ى وزير خارجه خبير جمهورى اسلامى وهمكاران عالم و سخت كوش او و به پشتوانه استقامت و مقاومت ملت ايران و رآي بجا و هوشمندانه آنها بدست آمد به همه ملت ايران بلكه مردم منطقه و جهان تبريك ميگويم . الگوئى كه جمهورى اسلامى نشان داد كليد حل بسيارى از مشكلات منطقه و جهان از اين پس خواهد شد و در صحنه بين المللى قرن ها خواهد درخشيد .

محمد شريعتمداري
معاون اجرايي رييس جمهوري —---------------------







واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر






الناز شاکردوست (بازیگر):

تبريك ميگم به مردم ايران بابت سكوت و نجابتِ ده سال از بهترين سالهاى عمرشان ، تبريك به ما ملت صبور بابت استقامت در برابر قيمتهاى نجومى و اقتدار در برابر تحريم آنچه حق ساده زندگيمان بود مباركمان باشد فرجـام اين بـرجــام!



واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر






معصومه ابتکار:

 روز رهايي از زنجير تحريمها و طلوع اميد براي توسعه پايدار ايران  سرافراز بر هموطنان عزيز مبارك باد



واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر




صفحه اینستگرام منتسب به تخت روانچی :

ظریف و موگرینی در این بیانیه اعلام کردند:
امروز، ما به روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) رسیدیم. از زمان روز تصویب، ما مجدانه تلاش کردیم و تعهد مشترک و اراده جمعی خود را به نمایش گذاشتیم تا سرانجام موجبات اجرای برجام را فراهم کنیم. امروز، شش ماه پس از نهایی شدن آن توافق تاریخی، آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کرد که ایران تعهدات هسته ای ذیربط خود تحت برجام را اجرا نموده است.


واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر



شیلا خداداد در اینستاگرامش نوشت: برجام به فرجام رسید. ما ایرانیان نشان دادیم که دیپلماسی قادر است سخت ترین معضلات را حل وفصل کند. خدا را سپاس



واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر



شبنم مقدمی بازیگر سینما اینطور نوشت:

صبحِ بدون تحريم...به خير
براي دميدنِ اين صبحِ باشكوه،كه ثمرهء صبرِ ما و تدبير و تلاشِ دولتمردانِ ماست،سپاسگزار درگاه پروردگارمان باشيم. و به اميد آمدن روزگارانِ بهتر ،روزگارِ سرافرازي و اقتدار...روزگار صلح و لبخند، به اميد خدا،تلاشي تازه آغاز كنيم.لب از ناله هاي مايوس و سياه فروبنديم كه اكنون،نه وقت دل چرك بودن و دل چركين كردن است.
روشنيِ دلنشين اين صبح را دريابيم.روزِ نو...مبارك
پي نوشت: آقاي دكتر ظريف،آقاي دكتر روحاني،در خاطرهء تاريخ ِاين سرزمين ماندگاريد بي ترديد...مايهءافتخاريد و ما دوستتان داريم.سپاس براي همه چيز.

واکنش هنرمندان و مسئولین به فرجام برجام +تصاویر




نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین