کد خبر: ۳۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
فرزندان آیت الله هاشمی دنبال کسب موقیعت و پست نیستند و بیشتر مسائل کشور، مردم و منافع ملی برایشان اهمیت دارد.
ناطقان:دبیرکل حزب کارگزاران معتقد است محسن هاشمی بخاطر کنترل روحیات افراط گرایانه و عدم تحریم نیروهای افراطی به این نتیجه رسیده است که عدم حضورش در انتخابات مفیدتر است.

به گزارش خبرآنلاین، اینستاگرام آیت الله هاشمی در پستی، خبر از انصراف محسن هاشمی از کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم داد. خبری که گرچه تا کنون از سوی منبعی تایید نشده است، اما غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در گفت​وگویی که روز گذشته  به آن اشاره کرده بود.

کرباسچی درباره احتمال سرلیستی محسن هاشمی عنوان کرد: نمی دانم اصل حضور آقای محسن هاشمی در انتخابات چقدر ادامه پیدا کند. با توجه به حساسیتی که بخشی از گروه‌های افراطی به مجموعه خانواده آقای هاشمی و فرزندان ایشان دارند، شاید خود ایشان به این نتیجه برسد که با حفظ روحیه اعتدال و میانه روی در فضای انتخابات معقول باشد که انصراف بدهند.

وی تصریح کرد: در ابتدای کار حضور و کاندیداتوری شخصیت‌های مختلف و معتدل برای تشویق نیروهای معتدل و کارشناس برای ورود به عرصه مفید بود اما الان که به تعداد و مقدار کافی نیروهای متخصص وجود دارند؛ شاید اصلا موضوع به اینجا منتهی شود که برای کنترل آن روحیات افراط گرایانه و عدم تحریک آن نیروهای افراطی، ایشان تشخیص بدهند عدم حضورشان برای کار انتخاباتی مفیدتر باشد.

کرباسچی این را هم خاطرنشان کرد که فرزندان آیت الله هشمی دنبال کسب موقیعت و پست نیستند و بیشتر مسائل کشور، مردم و منافع ملی برایشان اهمیت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین