کد خبر: ۳۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
برنامه کامل تشییع پیکر اسطوره فوتبال ایران از طرف باشگاه پرسپولیس اعلام شد.
ناطقان: و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام حسین خبیری که از طرف سرپرست باشگاه پیگیری امور مراسم بهزادی را بر عهده دارد؛ تمام اقدامات و تدابیر لازم اندیشیده شده است. حتی برای اینکه امور مربوط به تشییع و خاکسپاری با نظم بیشتری انجام شود و برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم عزاداری، خانواده بهزادی و همچنین پیشکسوتان که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، پیکر آن زنده یاد را روز گذشته برای تطهیر به بهشت زهرا (س) منتقل کردیم و کارها انجام شد.

مراسم تشییع فردا دوشنبه از ساعت 8:30 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) آغاز خواهد شد. ساعت 9 صبح نماز بر پیکر آن شادروان خوانده خواهد شد. مراسم خاکسپاری هم در قطعه نام‌آوران انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین با هماهنگی باشگاه و موافقت آقای ایوانکوویچ یک دستگاه اتوبوس هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که آنها را برای حضور در مراسم به ورزشگاه شهید شیرودی منتقل کند. البته این اقدامات در مقابل ارزش و جایگاهی که شادروان بهزادی در فوتبال ایران و پرسپولیس دارد، چیزی نیست و اقدام اصلی را اهالی ورزش، فوتبال، به ویژه بزرگان پرسپولیس و هواداران انجام می‌دهند که برای بدرقه این اسطوره فوتبال ایران در ورزشگاه شهید شیرودی و بهشت زهرا (س) حضور پیدا خواهند کرد.

شایان ذکر است؛ مراسم ختم اسطوره فوتبال ایران نیز روز چهارشنبه از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین