کد خبر: ۴۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
علی فتح الله زاده رفته بود برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند اما یکباره رفت به عنوان نایب رئیس ثبت نام کرد. عنوانی که در اساسنامه فعلی و آیین نامه داخلی انتخابات وجود ندارد!
ناطقان: علی فتح الله زاده تنها کسی است که رفته فرم گرفته و به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است. او حالا می خواهد شانسش را برای نایب رئیسی امتحان کند ، درحالی که قرار بوده برای ریاست ثبت نام کند. خودش می گوید:«راستش رفته بودم برای ریاست ثبت نام کنم اما گفتند کفاشیان برای پست ریاست ثبت نام کرده است. تمام دوستانی که آنجا در فدراسیون بودند ، این را گفتند که کفاشیان ثبت نام کرده است و با حرف آنها ، من تصمیم گرفتم به احترام کفاشیان کاندیدا نشوم. ا به من نگفت ثبت نام نمی کند. نمی گویم اگر نامزد نمی شد ، من شانس ریاست داشتم اما به هر حال در کنار این 5 بزرگوار دیگر ، می توانستم رقابت کنم. برای همین هم از کفاشیان و هم دوستانی که این خبر را به من دادند ، دلخورم و انتظار داشتم خبر درستی به من می دادند.»

او اما برای این انتخابات ، فرم گرفته و به عنوان نایب رئیس ثبت نام کرده و تنها کسی است که کاندیدای پست نایب رئیسی شده است! چیزی که اساسا در اساسنامه وجود ندارد. بر اساس ماده 39 اساسنامه ای که انتخابات بر اساسش برگزار می شود ، هر نایب رئیس باید از سوی یکی از نامزدهای ریاست معرفی شده باشد. در لیست نامزدهای انتخابات فوتبال حالا تنها فتح الله زاده است که رفته و برای نایب رئیسی کاندیدا شده است ، درحالی که این پست به صورت مستقیم انتخابی نیست . برای همین هم هست که افراد دیگر معرفی شده برای پست نایب رئیسی ثبت نام نکرده اند و نیازی به معرفی شدن هم ندارند.

خودش البته می گوید:«حاجی جان اگر این طور است که شما می گویید ، پس چرا به من فرم دادند و گفتند باید امضای 5 نفر را بگیرم و ثبت نامم کرده اند؟ بقیه آنهایی هم که از سوی نامزدهای دیگر معرفی شده اند باید این مرحله را طی کنند. این طور نیست که فقط من برای این پست ثبت نام کرده باشم. من طبق اساسنامه از سوی دوست خوبم عزیز محمدی برای نایب رئیسی اول معرفی شدم و آها هم در فدراسیون ثبت نامم کرده اند و بر اساسش از من مدارک تحویل گرفته اند و مشکلی نیست. اگر قرار بود انتخابات به سبک اساسنامه قبلی برگزار شود ، افرادی که برای پست نایب رئیسی ثبت نام می کردند ، به صورت مستقل شرک می کردند. بعد دوستان این تغییرات را ایجاد کرده اند. الان که هم اساسنامه فعلی روی هواست و هم اساسنامه قبلی که 9 سال قبل در دولت تائید نشده ، واقعا خود فدراسیونی ها هم نمی دانند چه اتفاقی می افتد. به نظرم اصلا بعید نیست اساسنامه
more...
اولیه به تائید هیات دولت برسد و این طور اگر بشود ، دیگر تنها کسانی می توانند در پست نایب رئیسی کاندیدا باشند که از قبل ثبت نام کرده باشند. در آن صورت من خیلی از بقیه جلوترم.»

او درباره شنس نامزدها هم گفت:«بالاخره به نظر می رسد آقای تاج و آجورلو افکار نزدیک تری به مدیریت علی کفاشیان دارند و تقریبا هر دو نفرشان هم او را برای نایب رئیسی اول معرفی کرده اند. عزیزی خادم هم در طرف دیگر است ، حالا باید دید در ادامه رقابت چه اتفاقی می افتد. از یاد نبریم که عزیز محمدی هم مدیری با تجربه است و قنبرزاده هم کاندیدای ریاست است که آرایی دارد. رقابت خوبی می شود انشالله.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین