کد خبر: ۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
بازیگر "مدار صفر درجه" گفت: نمی‌دانم چرا خبر بیماری من انقدر بزرگ شد، در حالی که فکر می کنم اصلا مسئله مهمی نیست و من در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و حالم عالی است.
ناطقان:آتنه فقیه نصیری، بازیگر سینما و تلویزیون  گفت: چندی است که دچار بیماری ام اس شده ام اما من مشکلی ندارم و حالم عالی است.

وی افزود: نمیدانم چرا خبر بیماری من انقدر بزرگ شد در حالی که فکر می کنم اصلا مسئله مهمی نیست و من در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم.

فقیه نصیری بیان کرد: در حال حاضر اگر پیشنهاد کاری به من شود قبول نمی کنم چون آمپول هایی را تزریق می کنم که به مدت 24 ساعت ،بیمار را دچار تب و لرز می کند به همین دلیل ریسک کار کردن را نمی پذیرم زیرا می ترسم در خلال کار دچار مشکل شوم و نتوانم آن را ادامه دهم.

این بازیگر تصریح کرد: تا آنجایی که می دانم این بیماری بهبودی کامل ندارد و تنها کنترل می شود.

بازیگر "مدار صفر درجه "خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشمول بیمه تامین اجتماعی هستم و برای تامین هزینه هایم از هیچ کسی کمکی نمی خواهم.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین