کد خبر: ۴۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت معوقات فرهنگيان از 8 اردیبهشت ماه آغاز شده است.
ناطقان:علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مراسمی که با حضور خيرين مدرسه ساز خراسان جنوبی در کتاب خانه ملی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  تا 10 خرداد در استان های کشور شاهد برگزاری جشنواره خيرين مدرسه ساز هستیم؛ گفت: آموزش و پرورش در تلاش است که امسال بیشتر از سال های گذشته این جشنواره را توسعه دهد.

وی افزود: در سال گذشته که بودجه های دولتی در زمینه ساخت و ساز مدارس حدود 1500 میلیارد تومان بوده علی رغم مشکلات اقتصادی، خیرین نزدیک به 800 میلیارد تومان متعهد شدند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:  11 هزار و 400 کلاس درس با کمک خيرين به کلاس های آموزش و پرورش و همچنین زیر بنایی حدود یک میلیون و 580 هزار متر مربع فضای آموزشی و تربیتی اضافه شده است و امیدوارم که بتوانیم در طول برنامه ششم توسعه، به عبارتی تا سال 99، مدارس غیر استاندارد را تعمیر کنیم.

فانی تاکید کرد: حدود یک سوم مدارس کشور استاندارد نیست و امیدواریم که با کمک خيرين و اعتبارات دولتی استاندارد شوند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص معوقات فرهنگيان اعلام کرد: پرداخت این معوقات که شامل حق التدریس، حق الزحمه امتحانات، حقوق سرباز معلمان و حقوق قرار دادی ها می شود، از 8 اردیبهشت آغاز شده و به تدریج اعتبارات به استانها تعلق می گیرد.

وی با ابلاغ پیام خود به قشر فرهنگی گفت: همكاران عزیز، حاصل حضور شما در اقصی نقاط کشور و 105 هزار مدرسه کشور، تربیت دانش آموزانی است که آینده ایران اسلامی را می سازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین