کد خبر: ۴۶۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
سخنگوي كميسيون اقتصادي در گفتگو با ناطقان:
منتخب مردم آباده و بوانات در مجلس دهم گفت: قطعا در مجلس جديد به مسئله نظارتي در مجلس توجه ويژه اي خواهيم داشت و حاشيه هايي كه در روزهاي اخير پيرامون تغييرات در مديريت شستا به وقوع پيوسته را بصورت دقيق بررسي خواهيم كرد .
سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به انتشار خبر تغييرات در مديريت مجموعه شستا گفت: بطور واضح مي گويم ما بعنوان نمايندگان ملت دقيقا نمي دانيم در شستا چه خبر است و براي مثال مشخص نيست چه كساني در جابجايي مديرعامل نقش آفرين هستند و شاخص انتصابات چيست؟

عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبائي (ره) با يادآوري فرمان 8ماده اي رهبرمعظم انقلاب در مبارزه با مفاسد اقتصادي گفت: هر جا كه محل تجميع سرمايه است، امكان بروز فساد هم هست و تنها راه جلوگيري از مفاسد شفاف سازي است و البته در جايي كه سرمايه هاي عمومي و ملي هم جمع شده است، حساسيت ها بيشتر خواهد بود.

نماينده نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: قطعا در مجلس جديد به مسئله نظارت توجه ويژه اي خواهيم داشت و حاشيه هايي كه در روزهاي اخير پيرامون تغييرات در مديريت شستا به وقوع پيوسته را بصورت دقيق بررسي خواهيم كرد .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
حالا كه اقاي ايت اللهي رو برداشتن
چرا نفر جديد رو معارفه نميكنن؟
كي با كي با مشكل داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین