کد خبر: ۴۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
منتخب مردم سلماس در گفتگو با ناطقان:
برزگر ادامه داد: همه باید مراقب باشند وحدت ملی تحت الشعاع انتخاب رئیس مجلس قرار نگیرد و نهایتا امیدوارم یکی از این دو بزرگوار به نفع دیگری کنار برود و ریاست قوه مقننه با رای قاطع و بالای منتخبان تعیین شود
شهروز برزگر (منتخب مردم سلماس در مجلس دهم) با اشاره به تشدید هیجانات سیاسی همزمان با نزدیک شدن به موعد انتخابات هیئت رئیسه مجلس به خبرنگار "ناطقان" گفت: طبیعی است که موضوع ریاست قوه تقنینی در کشور یکی از موضوعات مهم برای رسانه ها و حتی افکار عمومی باشد ولی آقایان لاریجانی و عارف هر دو جزء چهره های متعهد به نظام و از سرمایه های انقلاب هستند.

برزگر ادامه داد: همه باید مراقب باشند وحدت ملی تحت الشعاع انتخاب رئیس مجلس قرار نگیرد و نهایتا امیدوارم یکی از این دو بزرگوار به نفع دیگری کنار برود و ریاست قوه مقننه با رای قاطع و بالای منتخبان تعیین شود.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که اولویت مجلس دهم را چه می داند؛ گفت: ما در ارتباط مستقیمی که با هموطنان داریم، شاهدیم که درد مردم معیشت است و علاقه ای به حواشی سیاسی ندارند و لذا انتظار می رود رویکرد اصلی مجلس دهم، کمک به دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین