کد خبر: ۴۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
در حالی انتخابات رياست موقت مجلس دهم به پايان رسيد كه محمدرضا عارف پيروزی لاريجانی را به عنوان رياست موقت مجلس تبريك گفت.
ناطقان: دومین جلسه منتخبان جدید ملت امروز یکشنبه 9 خردادماه با دستور کار انتخاب رئيس و اعضای هیئت رئیسه موقت مجلس دهم آغاز شد ، دستوری كه با حواشي همراه شد.

در ادامه پس از پایان نتیجه‌ رأی گیری انتخاب رئیس موقت مجلس، علی لاریجانی با 173 رأی از محمدرضا عارف با 103 راي پيشي گرفت و نهايتا لاريجاني رئيس موقت مجلس دهم شد.

اما پس از پايان تصميم صحن درباره انتخاب موقت رئيس، محمدرضا عارف به لاريجاني تبريك گفت. تبريكي در نوع خود كم نظير بود.

وي كه پس از شنيدن آراي خود سرش پائين بود پس از ثانيه اي از جاي خود برخواسته و به سمت صندلي علي لاريجاني حركت مي كند و در خلق صحنه‌اي بي نظير، با رقيب اصولگراي خود روبوسي كرده و رياست را به وي تبريك مي گويد.

اما در همين حين، حركت ساير نمايندگان هم در نوع خود بي نظير بوده و در اقدامي هنگام روبوسي عارف و لاريجاني اين دو نماینده را تشويق مي كنند كه نهايتا صحنه باشكوه در دومين روز مجلس دهم رقم مي خورد.

ادامه دارد ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین