کد خبر: ۴۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
علی لاریجانی که به عنوان رئیس موقت مجلس از سوی نمایندگان انتخاب شده نخستین نطق خود را در مجلس دهم ایراد کرد.
ناطقان: علی لاریجانی که به عنوان رئیس موقت مجلس از سوی نمایندگان انتخاب شده نخستین نطق خود را در مجلس دهم ایراد کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، لاریجانی از عارف و هیأت رئیسه سنی مجلس تشکر کرد و ضمن تأکید بر اقتصاد و فرهنگ از مرکز پژوهش‌های مجلس خواست تا استراتژی چهارساله مجلس دهم را تدوین کنند.

رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود گفت: از لطف و حسن ظن همکاران عزیز که به این حقیر و هیأت رئیسه موقت داشتند صمیمانه سپاس‌گزاری می‌کنم و قدردان محبت شما هستم. لازم می‌دانم از هیأت رئیسه سنی که انصافاً به خوبی کار را به انجام رساندند نیز تشکر کنم. هم از آقای هاشم‌زایی و هم از نمایندگانی که به عنوان منشی به ایشان مدد رساندند. از تلاش‌های روز گذشته و امروز هیأت رئیسه سنی تشکر می‌کنم.

لاریجانی ادامه داد: ‌به اطلاع می‌رسانم در کشور ما که صحنه واقعی مردم‌سالاری دینی وجود دارد،‌ این یکی از نقاط اوج نظام ماست که تبلور آن در داخل مجلس هم همین رقابت‌هایی است که همیشه بود. مایه کمال مجلس می‌دانیم که افرادی که می‌خواهند خود را در معرض کار بیشتر قرار بدهند وقت دارند که هم در کشور و هم در مجلس این کار را انجام بدهند. فراکسیون‌هایی هم به وجود آمده که نظرات مختلفی بر اساس مصلحت‌اندیشی برای کشور داشتند.

او افزود: در آرایی که نمایندگان مجلس به عنوان امنای ملت به نظر قطعی خود رسیدند،‌ در ترکیب هیأت رئیسه از همه فراکسیون‌ها حضور دارند و این همگرایی را شما برای آینده کار خود رقم زدید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین