کد خبر: ۴۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
رئیس‌جمهور در قالب بیست و هشتمین سفر استانی فردا به آذربایجان غربی می‌رود.
ناطقان:حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در بیست و هشتمین سفر استانی فردا دوشنبه (10 خردادماه) به استان آذربایجان غربی می‌رود.

رئیس‌جمهور براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از ورود به ارومیه و حرکت در مسیر استقبال مردمی ساعت 9 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی ارومیه در جمع مردم سخنرانی می‌کند.

سفر روحانی به آذربایجان غربی دو روزه است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته وی در روز دوم در محل پروژه بزرگ پتروشیمی مهاباد حضور پیدا کرده و آن را افتتاح خواهد کرد و سپس در جمع مردم این شهر سخنرانی می‌کند.

دیدار با برگزیدگان و نخبگان استان، شرکت در نشست توسعه و سرمایه‌گذاری و شورای اداری استان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون از دیگر برنامه‌های روز نخست رئیس‌جمهور است.

در طی این سفر 8 نفر از معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت در شهرستان‌های استان آذربایجان غربی حضور پیدا می‌کنند تا در جریان مشکلات مردم آن شهرستان قرار گرفته و نسبت به حل آن اقدام لازم را انجام دهند، همچنین نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور آماده دریافت پیشنهادات و درخواست‌های مردمی در هر یک از این شهرستان‌ها هستند.

در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان غربی به ترتیب انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در شهرستان میان‌دوآب، محمود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان نقده، علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان سردشت و پیرانشهر، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در شهرستان سلماس، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در شهرستان خوی، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در شهرستان چالدران و ماکو، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان پلدشت و شوط و ابوالفضل رضوی معاون مناطق محروم در شهرستان تکاب و شاهین‌دژ و بوکان حضور پیدا می‌کنند.

به گفته سعادت استاندار آذربایجان غربی قرار است در جریان سفر رئیس‌جمهور به این استان 341 طرح عمرانی اقتصادی با اعتباری بیش از 2 هزار میلیارد تومان افتتاح شود.

گفتنی است؛ صبح امروز سامانه ارتباط مردمی با دولت (سامد) با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ارومیه افتتاح شد که به صورت شبانه‌روزی این سامانه آماده دریافت درخواست‌ها و پیشنهادات مردم است.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین