کد خبر: ۴۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کارنامه کیفیت 32 مدل خودرو سورای تولید شده در بازار داخل نشان می‌دهد که 18 مدل از خودروهای پرتیراژ نظیر سمند، پراید، پارس، 405 و تیبا با دریافت یک ستاره کیفی، جزو کم‌کیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل در اردی‌بهشت ماه گذشته بوده‌اند.
ناطقان:کارنامه کیفیت 32 مدل خودرو سورای تولید شده در بازار داخل نشان می‌دهد که 18 مدل از خودروهای پرتیراژ نظیر سمند، پراید، پارس، 405 و تیبا با دریافت یک ستاره کیفی، جزو کم‌کیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل در اردی‌بهشت ماه گذشته بوده‌اند.

بر اساس تقسیم بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سطح کیفی خودروها از یک تا پنج ستاره تقسیم‌بندی شده که هیچ کدام از خودروهای تولید شده در کشور دارای شرایط لازم برای کسب چهار و پنج ستاره را نداشته‌اند.

بر اساس این گزارش باکیفیت‌ترین خودروهای ایران فقط توانسته‌اند سه ستاره را از نظر کیفی به دست آورند که در این میان خودروهایی نظیر ویتارا، نیومزدا3 و سراتو در رنج قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان و انواع رنو و رانا در رنج قیمتی 30 تا 50 میلیون تومان حائز سه ستاره از نظر کیفی شده‌‌اند.

بر اساس این گزارش خودروهایی به مانند دنا، انواع پژو206، نیو ام وی ام 315جک جی5 و برلیانس دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده اند و در رده دوم خودروهای باکیفیت ساخت داخل قرار گرفته‌اند.

این گزارش که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده بیانگر آن است که خانواده تیبا و پراید، از سایپا، خانواده پژو 405، پارس و سمند از ایران خودرو و لیفان ایکس60، جک اس5، ام وی ام ایکس23 و 550 با کسب یک ستاره در رده کم‌کیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش 56 درصد خودروهای ساخت داخل در رده کیفی یک ستاره، 19 درصد، دو ستاره و 25 درصد در رده کیفی سه ستاره قرار گرفته‌اند.










نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین