کد خبر: ۴۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
واکنش امام جمعه کیش به افتتاح مصلی 15هزار متری:
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با تقدیر از همه مسئولان و دست اندرکارانی که برای ساخت این پروژه بزرگ از گذشته تا کنون تلاش کرده اند گفت: در راس مدیریت هایی که با انگیزه ای حتی قویتر از ستاد نماز جمعه کار کرده اند مدیرعامل مکتبی٫ متعهد و با انگیزه کیش قرار دارد که عملیات احداث این پروژه بزرگ را از بدو ورود در دستور کار قرار داد.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ مصلای بزرگ کیش در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان میزبان سه هزار نفر از مردم مومن و ولایتمدار جزیره کیش بود.

یازدهم رمضان الکریم مصادف با 28خرداد گلبانگ اذان ظهر برای اولین بار از گلدسته مصلای کیش بر آسمان آبی این جزیره مرجانی طنین انداز شد و مردم متعهد و خدا جوی کیش برای اقامه با شکوه نماز جمعه در مصلای بزرگ جزیره گرد هم آمدند.

در خطبه های نماز جمعه این هفته امام جمعه کیش با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: با بهره برداری از این مجموعه بزرگ مذهبی یکی از اتفاقات مبارک جزیره در این ماه پر برکت رقم خورد.

وی با اشاره به بهره برداری از فاز یک مصلای بزرگ کیش افزود: یکی از بناهای ماندگار جزیره کیش که زنان و مردان متعهد و ولایتمدار جزیره کیش سالها از برکات آن بهره مند می شوند مصلای کیش است که در دومین جمعه ماه مبارک رمضان به فضل خداوند به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با تقدیر از همه مسئولان و دست اندرکارانی که برای ساخت این پروژه بزرگ از گذشته تا کنون تلاش کرده اند گفت: در راس مدیریت هایی که با انگیزه ای حتی قویتر از ستاد نماز جمعه کار کرده اند مدیرعامل مکتبی٫ متعهد و با انگیزه کیش قرار دارد که عملیات احداث این پروژه بزرگ را از بدو ورود در دستور کار قرار داد.

خطیب جمعه کیش با اشاره به اقدامات ماندگار دکتر مونسان در سمت قبلی خود افزود: آماده سازی این مجموعه بزرگ مذهبی به همت معاونت ها و بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه جزیره برای میزبانی از میهمانان خدا در ماه مبارک رمضان کاری بزرگ است که برای برادر عزیز و مکتبی٫ دکتر مونسان و همکارانشان در زمره باقیات صالحات در نزد خداوند و اثری ماندگار درکارنامه کاری ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی تاکید کرد: پس از 5 هزار و100 روز حضور در جزیره کیش با ساخت این مجموعه بزرگ مذهبی که میزبان اجتماعات بزرگ مسلمانان است امروز شاهد یکی از بهترین روزها برای جزیره کیش هستیم.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع مسئولان گفت: در دنیای امروز دو گفتمان وجود دارد گفتمان عدالت و دفاع از ارزشها و گفتمان ظلم و جور. کشورما به پشتوانه ظرفیت های تاریخی٫ مردان ایثارگر و سلحشور٫ مراکز قوی علمی و مذهبی٫ شیعیان منتظر و در راس همه این موارد رهبری نستوه٫ بصیر و عالم کانون دفاع از گفتمان عدالت و ارزش ها است.

امام جمعه کیش در ادامه افزود: در مقابل ما امریکا با گفتمان ظلم و جور قرار دارد که این دو گفتمان از گذشته تا به امروز هیچگاه باهم کنار نیامده اند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در همه بخش ها حجت را بر مسئولان و مسلمانان تمام کرد.

وی همچنین با محکوم کردن جنایات آل سعود و آل خلیفه در یمن و بحرین از خداوند متعال سرنگونی و بر چیده شدن بساط ظلم ظالمان را خواستار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین